Vraćaju se „borosane“, i to kakve

Objavljeno: 11 maj 2016

Redizajnirane „borosane“ ponovo stižu na velika vrata.

Osim što u proizvodni pogon ponovo uvodi čuvene „borosane“, vukovarska kompanija Borovo pravi i novi proizvod – espadrile nastale u saradnji s modnim brendom Hipi garden.

U ambiciozni razvojni projekat kompanije koja ove godine obeležava 85. rođendan uključen je i klasični kožni asortiman obuće i onaj gumeni, namenjen posebno lovcima.

Vođa projekata u Borovu Damir Rupčić otkriva kako poslednjih meseci intenzivno pregovaraju s mnogim firmama, posebno onima iz turističkog portfelja duž Jadrana, ali i kontinenta. Pokrenuli su, kaže, ofanzivan pristup tržištu nabijen pozitivnim tonovima kako bi podstakli čvršću saradnju i partnestvo između njih kao proizvođača i turističkih destinacija, gde je s obzirom na brojne inostrane goste moguća prodaja njihovih asortimana.

„Nudimo povratak borosana hotelskim kompanijama kao izvrsnu zaštitnu obuću i dizajnom prilagođenu njihovim radnim uniformama te, naravno, prodaju startasicama u njihovim objektima, koje takođe dizajnom mogu pratiti lokalna obeležja svake pojedine destinacije, kao i najnovijeg modela espadrila„, iznosi Rupčić i dodaje da su pripremili i kolekcije startasica za nacionalne parkove i Dubrovnik sa prepoznatljivim lokalnim obeležjima te u idućem periodu i tu očekuju odlične rezultate.

Već u ovu sredu s turističkom kompanijom Istraturist iz Umaga, čiji je većinski vlasnik grupacija Lukšić, potpisuju prvi ugovor o saradnji. Biće ih uskoro još, no u Borovu zasad ipak ne žele da otkriju o kojim se sve hotelijerskim kompanijama radi.

Ovako su nekad izgledale (Foto: Screenshot/YT/Nas Biro)
Ovako su nekad izgledale (Foto: Screenshot/YT/Nas Biro)

Vođa marketinga Martina Tomljenović velika očekivanja ima i od poslednjeg projekta, promovisanog u ponedeljak i nastalog u saradnji s domaćim dizajnerima iz modnog brenda Hipi garden. Reč je o ručno rađenim espadrilama, koje su ukrašene licitarskim srcima, možda najprepoznatljivijim tradicionalnim hrvatskim simbolom. I dok izgled espadrila potpisuje Đurđica Vorkapić, za kvalitetnu ručnu izradu zaslužne su radnice Borova, koje će dnevno na tržište isporučivati oko 600 pari.

Vorkapićeva i Tomljenović ističu kako je ovaj partnerski projekat nastao tragom činjenice koju potvrđuje više istraživanja da turisti sve češće za suvenir biraju upravo neki upotrebni proizvod koji nakon povratka s letovanja neće skupljati prašinu po fiokama.

„Espadrile su potpuno autentični suvenir za koji je već dogovoreno 20 destinacija, gde će turisti moći da ih kupe, a na toj listi su i sve vazdušne luke u Hrvatskoj“, iznosi Vorkapićeva. Uverena je kako će „ovo leto espadrile biti apsolutni hit među turistima, ne samo zbog poruke ‘From Croatia With Love’“.

Borosane su 70-ih i 80-ih, bile sastavni deo uniforme

(Izvor: Poslovni dnevnik, B92)

Slučajne vesti

Pošaljite svoj komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.




Najnovije na portalu

Poslednji komentari


podelite mišljenje sa drugima.

S76: Ovde nije bilo meštana već samo naprednjaka...
Saradžogla: Ko dobacuje?Glupa bosanska ...
CRISTIANO SAMARDZICH: DA LI JE TETKA DRAGICA RISTIC IZ SVRLJIGA IMENOVAN...
detes: Miliju za predsednika SRBIJE...
maximilian: neko je izracunao pre neki dan. kvadrat ciscenja ...
Lopov: Kao i drug mu Bane banana...
CRISTIANO: PRAVILNO IME BI BILO ''ALBANSKA REPUBLIKA MAKEDONI...
neimenovano: ja hocu daimam takve oci ja imam svetlo zelene...
Mikica: Bravo za naše mlade Nišlije , svaka čast , treb...
mira: Poljoprivrednicima je potrebno mnogo da se pomogne...