Vraćaju se „borosane“, i to kakve

Objavljeno: 11 maj 2016

Redizajnirane „borosane“ ponovo stižu na velika vrata.

Osim što u proizvodni pogon ponovo uvodi čuvene „borosane“, vukovarska kompanija Borovo pravi i novi proizvod – espadrile nastale u saradnji s modnim brendom Hipi garden.

U ambiciozni razvojni projekat kompanije koja ove godine obeležava 85. rođendan uključen je i klasični kožni asortiman obuće i onaj gumeni, namenjen posebno lovcima.

Vođa projekata u Borovu Damir Rupčić otkriva kako poslednjih meseci intenzivno pregovaraju s mnogim firmama, posebno onima iz turističkog portfelja duž Jadrana, ali i kontinenta. Pokrenuli su, kaže, ofanzivan pristup tržištu nabijen pozitivnim tonovima kako bi podstakli čvršću saradnju i partnestvo između njih kao proizvođača i turističkih destinacija, gde je s obzirom na brojne inostrane goste moguća prodaja njihovih asortimana.

„Nudimo povratak borosana hotelskim kompanijama kao izvrsnu zaštitnu obuću i dizajnom prilagođenu njihovim radnim uniformama te, naravno, prodaju startasicama u njihovim objektima, koje takođe dizajnom mogu pratiti lokalna obeležja svake pojedine destinacije, kao i najnovijeg modela espadrila„, iznosi Rupčić i dodaje da su pripremili i kolekcije startasica za nacionalne parkove i Dubrovnik sa prepoznatljivim lokalnim obeležjima te u idućem periodu i tu očekuju odlične rezultate.

Već u ovu sredu s turističkom kompanijom Istraturist iz Umaga, čiji je većinski vlasnik grupacija Lukšić, potpisuju prvi ugovor o saradnji. Biće ih uskoro još, no u Borovu zasad ipak ne žele da otkriju o kojim se sve hotelijerskim kompanijama radi.

Ovako su nekad izgledale (Foto: Screenshot/YT/Nas Biro)
Ovako su nekad izgledale (Foto: Screenshot/YT/Nas Biro)

Vođa marketinga Martina Tomljenović velika očekivanja ima i od poslednjeg projekta, promovisanog u ponedeljak i nastalog u saradnji s domaćim dizajnerima iz modnog brenda Hipi garden. Reč je o ručno rađenim espadrilama, koje su ukrašene licitarskim srcima, možda najprepoznatljivijim tradicionalnim hrvatskim simbolom. I dok izgled espadrila potpisuje Đurđica Vorkapić, za kvalitetnu ručnu izradu zaslužne su radnice Borova, koje će dnevno na tržište isporučivati oko 600 pari.

Vorkapićeva i Tomljenović ističu kako je ovaj partnerski projekat nastao tragom činjenice koju potvrđuje više istraživanja da turisti sve češće za suvenir biraju upravo neki upotrebni proizvod koji nakon povratka s letovanja neće skupljati prašinu po fiokama.

„Espadrile su potpuno autentični suvenir za koji je već dogovoreno 20 destinacija, gde će turisti moći da ih kupe, a na toj listi su i sve vazdušne luke u Hrvatskoj“, iznosi Vorkapićeva. Uverena je kako će „ovo leto espadrile biti apsolutni hit među turistima, ne samo zbog poruke ‘From Croatia With Love’“.

Borosane su 70-ih i 80-ih, bile sastavni deo uniforme

(Izvor: Poslovni dnevnik, B92)

Slučajne vesti

Pošaljite svoj komentar




Najnovije na portalu

Poslednji komentari


podelite mišljenje sa drugima.

albano: vase veeme je proslo mismo vas motkovali kada ste ...
bei: u brate kakva bomba...
: Cepajj...
: Mi sa juga smo spremni ...a nas se samo kad su rat...
milkan: labnite pijenje...
KOSOVO JE SRBIJA: Bravo brat moj udri bagru majku im poljubim...
DekiDeki: Slusam siptarcine kako urlicu kao stoka.Dokle mi d...
Meki: ovo je nedopustivo dokle vise da cutimo?...
Nišlija: Akcija je uspela ponizili su našu Srbiju i na taj...
Maja: Polako vozite. Klizavo....