Koliko puta u životu ste rekli NIKAD VIŠE?

Objavljeno: 05 dec 2017

U potrošačkom društvu u kojem živi savremeni čovek previše toga se nudi, ali – šta se, zapravo, dobija? Gotovo da nema čoveka kome se u životu nije dogodilo bar jedno negativno iskustvo. Koliko puta ste Vi rekli “Nikad više!“?

logo, foto: privatna arhiva
logo, foto: privatna arhiva

Grupa mladih Nišlija pozabavila se upravo ovim pitanjem, a plod njihovog rada jeste sajt nikadvise.com. Nikadvise je platforma nastala sa ciljem izražavanja nezadovoljstva korisnika na usluge koje pružaju kompanije oko nas, a sa ciljem poboljšanja kvaliteta usluga i zadovoljstva korisnika.

Mihajlo Krstić, jedan od osnivača projekta govori upravo o značaju poboljšanja odnosa firmi i klijenata. Ovakav sajt dobra je prilika da iskustvo klijenata dođe do kompanija.

“Prirodno je da nezadovoljstva postoje, da li zbog usluge, odnosa ili trećeg razloga, tako da, ako uspemo da kanališemo ta nezadovoljstva, moći ćemo da unapredimo nečije poslovanje, a i sami korisnici će postati zadovoljniji uslugom ili proizvodom.“, ističe Mihajlo.

foto: privatna arhiva
foto: privatna arhiva

 

 

„Sajt nikadvise.com je jedan projekat koji je na usluzi narodu, grubo rečeno. Tu smo kako bismo pružili ljudima priliku da iskažu svoje nezadovoljstvo određenim uslugama, proizvodima ili samim firmama. Zamisao jeste da kanališemo naše frustracije, ali i da, ujedno, firme steknu određeni utisak o tome kakvu sliku pružaju potrošačima. Ovo je nešto poput knjige negativnih utisaka, ali je, takođe, prilika da sarađujemo sa firmama koje bi želele da usavrše svoje poslovanje.“, kaže Marijana Vitas, saradnik na projektu.

NikadViše.com prikuplja negativne komentare i iskustva, prosleđuje ih i prezentuje na najefektivniji način, a sve u svrhu smanjenja broja negativnih iskustava i neprijatnosti. Takođe statistički prikazuje podatke koje dobija od korisnika, kako bi se upalila crvena lampica rukovodstva kompanija sa najvećim brojem vaših negativnih komentara.

 „Radimo na tome da potrošači kojima treba pomoć dobiju prave informacije – upućeni su ka ombudsmanu, udruženjima za zaštitu potrošača, i raznim inspekcijama kroz informativne tekstove i odgovore na pitanja koja dobijemo. A takodje, cilj je da se kroz objavljivanje podigne svest kompanija o stvarima koje rade loše i samim tim poboljša iskustvo potrošača.“, istakao je Aleksandar Ilić, jedan od osnivača sajta.

“Mislim da ćemo kroz ovaj projekat postići da nezadovoljstva građana na usluge poslodavaca budu primećene.“, kaže Miloš Milovanović, grafički dizajner sajta, koji se trudi da obezbedi vizuelnu podršku ostatku tima.

Cilj i celokupna ideja sajta jeste svet u kojem je firmama zadovoljstvo mušterija na prvom mestu, a tim se nada da će svojim projektom doprineti trenutnoj situaciji.

 

Slučajne vesti

Pošaljite svoj komentar




Najnovije na portalu

Poslednji komentari


podelite mišljenje sa drugima.

natali: Strasno a ulaz u Nis iz pravca Panteleja,iskljucen...
miki: i baneta su privodili pa sta ni tad nisu bili izb...
mare: Pih nista znacajno receno...
Mikonos: Strašno sinko,strašno...
Dragoljub Drakce: Kako lako covek moze da okonca politicku i bilo ka...
mita: sto bre coveka kakve veze on ima da ga samaraju?...
bravo policijo: Tako mlad i tako napredan. Nece me iznenaditi na...
Niški mangup: Stara planina treba da se promoviše što više i ...
Maja: Sve najlepse o Staroj planini i hotelu...
Marko: Svaka cast super vam je hotel i super je usluga. S...