Dvojica mašinovođa iz Niša doživela infarkte u istoj lokomotivi – ali to nije slučajnost

Objavljeno: 23 jun 2016

Mašinovođa Zoran Tričković (49) iz Niša, koji je preminuo 19. juna oko 7 časova na stanici u Popovcu, umro je u istoj lokomotivi u kojoj je pre skoro godinu, doživeo infarkt mašinovođa Goran Dinić (51) iz Niša.

pruga voz
Foto: www.flickr.com

Uzrok smrti Tričkovića zvanično još nije saopšten ali je već gotovo izvesno da je u pitanju infarkt, što njegove kolege doživljavaju kao posledicu jako teških uslova rada.

– U lokomotivi „dizelki“ broj 661138 u kojoj je infarkt doživeo Dinić a potom i Tričković postoji klima koja radi, ali ne hladi jer verovatno nema freona, već samo vrti vruć vazduh pa je neizdrživo toplo u najvrelijim danima. Jedan je kolega izmerio preko 52 stepena Celzijusa. Mislim da je tako i u drugim lokomotivama „dizelkama“ – ili nema klime ili ne duvaju hladno, priča jedan od Zoranovih kolega koji je želeo da ostane anoniman.

Olivera Dinić, supruga preminulog Gorana koji je 31.jula prošle godine doživeo infarkt u lokomotivi kod Bele Palanke a potom preminuo 10 sati kasnije u bolnici, nema dilemu oko toga da li je infarktu koji je ubio njenog supruga dopinela previsoka temperatura u lokomotivi.

– Mašinovođe ne umiru, nego se kuvaju. To je nasilna smrt. Ako kažu da nije vrelo u lokomotivama, predlažem da se šef sekcije i direktor provozaju tri puta za redom u julu mesecu, kao što se moj pokojni suprug vozio, pa da vidim da li će preživeti. Mašinovođe ne smeju da pričaju jer strahuju od otkaza. Moj suprug je uvek išao lokomotivom koja nema klimu. Dan pre nego da umre, ispričao mi je, da je u kabini bilo 60 stepeni Celzijusa. Rekao mi je da ima dva peškira i da se jednim briše stalno a da drugi stoji na prozoru i suši se – priča Olivera.

Ona se rasplakala kada je čula da je umro još jedan mašinovođa, iako u tom trenutku nije znala da je u pitanju ista lokomotiva!

– Bila sam na rođendanu kod unuke kada sam primila tu tužnu vest. Zaplakala sam se iako čoveka nisam poznavala. Pitam se, hoće li neko da odgovara zbog toga. Tolike se pare troše a lokomotive ne mogu da se klimatizuju – kaže ona.

U Železnicama Srbije pokušali smo da saznamo da li su mašinovođe dobile infarkt u istoj lokomotivi, da li u pomenutoj lokomotivi klima radi i hladi i da li je tačno da temperature leti idu i do 60 stepeni jer klima ne radi valjano, ali do zaključenja teksta odgovore na ova pitanja nismo dobili.

Bio je zdrav, nikada se nije žalio

U porodici preminulog mašinovođe Tričkovića kažu da je on bio zdrav i da se nikada nije žalio ni na šta pa ni na uslove rada.

– Otac je bio zdrav, u slobodno vreme je obrađivao zemlju u selu Mokrište kod Bele Palanke. Jedino je imao pritisak od 140/90, što je normalno za njegove godine. Sve se desilo u 10 sekundi. Bio je u lokomotivi, čekao je signal da krene. Kada mu je kolega dao znak, video je da se ne odaziva pa su odmah pozvali hitnu pomoć. Verovatno je u pitanju infarkt jer mu je lice bilo plave boje posle toga, kaže Nemanja, sin preminulog Zorana Tričkovića.

(Blic, B. Janačković)

Slučajne vesti

Pošaljite svoj komentar




Najnovije na portalu

Poslednji komentari


podelite mišljenje sa drugima.

CRISTIANO SAMARDZICH: DA LI JE TETKA DRAGICA RISTIC IZ SVRLJIGA IMENOVAN...
detes: Miliju za predsednika SRBIJE...
maximilian: neko je izracunao pre neki dan. kvadrat ciscenja ...
Lopov: Kao i drug mu Bane banana...
CRISTIANO: PRAVILNO IME BI BILO ''ALBANSKA REPUBLIKA MAKEDONI...
neimenovano: ja hocu daimam takve oci ja imam svetlo zelene...
Mikica: Bravo za naše mlade Nišlije , svaka čast , treb...
mira: Poljoprivrednicima je potrebno mnogo da se pomogne...
Lepoja: Mi bolje predsednika nismo imali u poslednje 50 go...
: NIJE VAZNA SPOLJASNA, VEĆ UNUTRAŠNJA LEPOTA!!! ...